سوالات متداول

پاسخ سوالات خود را در این قسمت بخوانید

پنل مدیریت و هوشمندسازی معادن "راهکار هوشمند" به گونه ای طراحی و پیاده سازی شده که برای استفاده در انواع معادن (معادن فلزی، معادن سنگ، معادن خاک و ...) کاربردی و مفید میباشد. همچنین قابلیت کاستومایز کردن پنل به صورت گسترده بنابر نیاز و شرایط شما جزو ویژگی های برتر محصول ما میباشد.

در پنل "راهکار هوشمند" از امکانات متعددی جهت رسیدن به راه حل های نهایی استفاده شده و بر اساس شرایط و نیاز شما امکان اتصال و استفاده از برخی یا همه آنها وجود دارد:

پردازش تصاویر جهت حذف خطاهای انسانی و سرعت بیشتر در روند کار

استفاده از هوش مصنوعی جهت پیش بینی زمان خرابی دستگاه ها و برنامه ریزی دقیق

امکان استفاده از اینترنت اشیا و مکانیزاسون (IOT) 

امکان استفاده از ورژن Cloud یا ورژن Local

نمایش دیتاها و گزارش گیری به صورت Realtime 

اتصال به انواع سیستم های جانبی نظیر نرم افزارهای معدنی (Datamine) ، حسابداری و مالی ...

امکان اتصال به نرم افزارهای دیسپچینگ یا پیاده سازی دیسپچینگ و یکپارچه کردن آن با پنل موجود

محصولی که به شما ارائه میشود کاملا به صورت کاستومایز شده و بر اساس نیاز شما آماده تحویل میشود. در این حین زمان کافی جهت تست و بررسی درنظر گرفته میشود و پس از رعایت همه موارد محصولی با کیفیت تحویل داده میشود. 

پس از تحویل پشتیبانی ما به صورت کامل و 24 ساعته جهت برطرف کردن مشکلات احتمالی، راهنمایی های لازم در صورت نیاز و همچنین توسعه نرم افزار بر اساس درخواست شما آغاز میشود و این همکاری تا زمان مورد نظر شما و بر اساس قرارداد ادامه خواهد داشت.

در پنل مدیریتی و هوشمندسازی "راهکار هوشمند" کلیه فعالیت های فنی مهندسی و مرتبط با آن گنجانده شده:

کلیه روند کار فعالیت در معدن از آغاز فاز طرح > حفاری > استخراج > دپو  > فرآوری ، با تمام جزییات جهت ثبت عملکردها و .. در نظر گرفته شده

در بخش دیگری کلیه ماشین آلات و مدیریت آنها با جزییات در دسترس قرار دارد.

در قسمت تجهیزات و نگهداری ، بخش های قطعات یدکی و انبار و تامین کنندگان و مدیریت جزییات هر بخش آورده شده است.

بخش برنامه کار این امکان را میدهد که درخواست های کاری از سمت کارشناسان ثبت شود پس از تایید سرپرست آماده اجرا شود. همچنین سرپرستان و مدیران نیز بتوانند برنامه های کاری روتین را آماده کنند. برای هر دستورکار کلیه اطلاعات اجرایی آن ثبت و قابل پیگیری میباشد.

با استفاده از قسمت پیمانکاران میتوان کلیه پیمانکاران و قراردادهای آنهارا در دسترس داشت.

همچنین در سایر بخش ها امکانات مفید دیگری در این راستا قرار دارد.

در پنل "راهکار هوشمند" برای هر عضو به صورت کامل و مجزا میتوان دسترسی ها را به بخش های مختلف مشخص کرد؛ و این امر توسط مسئول / مسئولین که دسترسی لازم را دارند انجام میشود.

میتوان در هر زمان میزان دسترسی ها را کم و زیاد کرد و یا تغییر داد.